lördag 25 juli 2009

BF idag

Jaha då var det magiska datumet nått men ingen bebis i sikte än *SUCK*
Trodde nästan det var på G i torsdags kväll. Hade hemska (för) värkar, var regelbundna i flera timmar men sen avtog dom. Om förvärkarna gör så ont vill jag inte veta hur som riktiga kommer vara. Har glömt hur ont dom gjorde när jag födde Julia, var ju över 3år sen.

Igår tog K med Julia när han skulle till Roland och träna. Så skönt med sovmorgon när man inte kan sova på nätterna.
Blev väckt kl 11 av att mobilen ringde. Han som ska flytta in i min förra lägenhet frågade om han kunde få nycklarna lite tidigare. Bara att ringa till pappa och fråga om han kunde lämna nycklarna när han ändå skulle åka och handla vilket han kunde.
Hade dåligt batteri och skulle sätta mobilen på laddning, då såg jag att katt helvetet hade tuggat sönder Ks mobilladdare också. Gav katten en rejäl smäll på nosen *morr*
Ringde till K och sa att vi måste åka och köpa ny laddare i Marieberg när han tränat klart. K var lagom glad när han hämtade upp mig, hungrig och grinig som en gammal tant.
Köpte 2 nya laddare, kostade 200kr st sen ett par nya hörlurar till K som han har när han sitter och spelar. Skönt att slippa höra alla ljud och allt tjöt när man kollar tv.


Julia blir alltid lika glad när hon kollar bloggar med mig och får se Jolina, Theo, Edwin och Ella i sina mammors blogg :-)
Kommer ner till Borås och hälsar på efter Julias inskolning som börjar den 19augusti.

Inga kommentarer: