söndag 8 februari 2009

Gnäll, tjejkväll och en fika på stan

Idag har jag varit å jobbat, så drygt å tråkigt. Men nu ska jag inte vara på det stället nått mer. Pratade med en annan tim vik idag och personalen hade gnällt på henne åxå. Jävla gnäll kärringar som jobbar där...
När jag slutat åkte jag hem till mamma och pappa för att hämta Julia men blev som vanligt kvar en bra stund.
Hittade en väldigt blöt och trasig lapp på min framruta i morse om att jag tog upp 2 parkeringsplatser, som ingen använder för övrigt... men dom var la tvungna att gnälla lite med.
Fattar inte vad folk har för problem!

Igår var jag och Julia hemma och slappade hela dagen, så skönt att slippa göra en massa. På kvällen kom mamma och pappa för att hämta Julia. Sen tog jag bilen för att hämta Anna och åka ner till hemmakväll. När vi kom hem stekte vi lite kött och gjorde pommes *så gott* sen åt vi jordgubbar, banan med vit choklad som varit i ugnen+ glass. Efter maten var det dags för film, fifty pills. Den var en helt ok komedi.

I fredags var jag, Julia, Anna och Jolina i stan för att köpa dop present till Ella sen gick vi och tog en fika på City cafét. Blev inte så lång stund eftersom barnen hade myror i byxorna...

Ska försöka lägga mig i tid idag och hoppas att jag somnar. Har max sovit 5 inatt eftesom jag vaknar flera gånger och har svårt att somna om.

Nu ska ja uggla tv

Inga kommentarer: