tisdag 25 november 2008


Här är Julia, min dotter. Hon är 2, 5 år. En riktig busunge som förgyller mitt och Kents liv. I sommar kommer en bebis till. Några av mina vänner har fått bebisar så jag har varit så sugen på en till.
Sitter här å försöker komma på något vettigt att skriva medan jag försöker hålla nere maten jag åt för en stund sen. Inte det lättaste precis. Jävla illamående, ja blir tokig. Känner mig verkligen gravid nu, med illamående, trötthet och har blivit super känslig. Räcker att jag ser nått småsorgligt på TV för att tårarna ska komma.... hoppas de går över snart.
Ska åka till öppnis på Norrby med Anna, Jolina och Theo i em. Ska bli kul att komma ut lite. Har suttit hemma ganska mycket det sista, preics börjat återhämta mig från min körtelfeber.

Imån är det inskrivning på MVC, kommer la vara helt bortkastad tid men men...

Nu ska jag gå och sova en stund så jag orkar åka till öppnis sen.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Haha, bloggar du nu också?

aja, hoppas du haft en bra dag. ses sen när du kommer hem ifrån öppnis.
Puss gumman

// Kerra

♥Anna♥ sa...

wiie gumman se nu till att blogga varje dag:) är som sagt sååå glad för eran skull puss å kram